19.3.11

whatever u are, whoever u are

bai setahun aku mcm org bodoh
apa aku buat, apa jd kat aku. langsung kau tak amek port.
2 - 3 kali kau text aku for some stupid things.
takpelah perempuan kan.
bukan semua pandai.
but hey, i moved on.
aku pandang perkara perkara lepas dgn elok.
aku delete whatever yg berkaitan
kerana tidak mahu dan tidak ingin memalukan kau.
plus, delete memory katanya.
aku mula berani kenal perempuan.
stalking dah 4 tahun lepas punya cerita.
im a better man.
but then kau text aku bertanya suatu hal yang bodoh lg gampang.
bai..... WHAT THE FUCK ?
wey come on la.
apa kejadahnya ni.
accusing me for something that i may call
the most stupid question yang aku pernah dengar.
for what bro ?
apa kau dapat buat mcm ni ?
apa lg yang kau nak buat kat aku ?
well maybe u dont even have a piece of memory over me,
sampai tak ingat the do-s and dont-s
but big things like that.
seriously, bodoh. bodoh gila.
apa lancau la sial mcmni.
aku bukan budak tadika mat yg kau suka suka nak cakap cakap mcmni.
putra pun tak sebodoh ni.
putra tu adik aku, in case kau tak ingat. bukan, tak tau
apa je yg kau tahu.
sekarang dah tau mcmana rasanya maruah kau dipijak ?
dah tau macamana rasa dia terbogel depan org ?
jangan salahkan org bai.
kau lemas dalam fikiran kau sendiri.
fikiran sempit.
tipikal.
melayu ni takkan sedar selagi dia tak kena.
tolonglah, untuk apa apa yg kau dah atau akan buat lepas ni.
jangan la libatkan org lain.
tak kisahla aku ke
geng geng oversea kau ke
pergi mampos la

dewasa ni dah terbalik dah semua.
belajar membaca dulu baru menulis

whatever you are, whoever u are.
please.
just go fuck your ass.

6 comments:

  1. the tipicalist human of the world

    ReplyDelete
  2. tarik nafas panjang panjang, hembus.. jangan sampai keluar hingus :)
    chill man, chill.

    ReplyDelete
  3. hilang dah segala puisi puitis kau kan.

    ReplyDelete
  4. hahahaha.... mmg gampang dow...
    kalo aku kat tmpt ko aku glak smpi guling2 cam
    tenggiling....
    hahahahahaha....
    msti die akan malu besar dan x kontek ko da...
    tp asl x kene x aku dowhh....
    hmm...

    ReplyDelete